2011年6月29日星期三

原本想找回當年等成績前一天的entry
點知看到另一篇
呀! 原來我潛意識(都)是無聊底!

********************************               
                    尋晚發左個十分奇怪的夢
             夢見heiman作左份劇本我 (我仲記得個字型係 default o個隻 times new roman=.=)
其實個劇本係好似一篇文ge東西
入面有2個英文字係形容肥手臂同肥腿
佢地分別係…

















 Spring arm…同埋 ….














hamburger leg



…. /__\

仲未完




…..

最搞笑ge係我o係夢入面用一種好讚嘆ge語氣同heiman講:

「呢2個字用得好好呀,好有意思! 等得記住佢之後好教我d學生先!!」
之後o係夢入面成晚就係咁背呢個字

-_________-
********************************    
 希望一切順順利利 唔使擔心啦...

沒有留言:

發佈留言