2012年8月4日星期六

貢獻 / 六合彩 / 包

mum: 好似我地呢d 咁 又無番工 好似對個社會都無咩貢獻 無左我地都無咩所謂

me: 唔係wor 我覺得我好有貢獻 我對促進香港經濟繁榮都落左唔少力

*************************************************************************************

me: 媽 六合彩要劃幾多個字

mum: 人地都有名你叫六合彩 咁梗係劃六個字啦

**************************************************************************************

(行過美心)

mum: (指住波仔) 你望下呢邊風景幾靚

沒有留言:

發佈留言