2011年7月13日星期三

...

>見回很多舊人想起好多舊事 有時覺得路雖然唔係咁順 自己又唔係有咩特別 不過沿途總有人願意無私地支持鼓勵幫忙 唔覺唔覺又碌過左 謝謝謝謝 :)

>唉 無咩大志 但願一世符符碌碌 自己同身邊的人快快樂樂 開開心心咁過就好啦

>收到hayson電話好surprised  每次見到都想到之前時時麻煩人同埋一次又一次「蕉面」更想不到會因為呢個原因找我 不過我都係仍然覺得自己未夠qualified去handle 頭太細頂帽太大 但謝謝想起我 :)

>跟朋友傾左好耐 唉 我要求多多 不過都係o個句 每點都有原因 反正只要身邊那位明白就可以 無需要其他人認同/向所有人解釋 人地明/唔明都無太大關係 如果最終無人明都不打緊 所以不用再介紹不要替我著急   :)

>sigh i'm not sure if i'm ready to meet you again, esp on that day...

沒有留言:

發佈留言