2011年7月5日星期二

...

>聚聚散散 一句句keep in touch重覆重覆 說時都已經知道好老套好難做到 但說出口時是真心的就已經足夠了

>偶爾好想找找舊同學舊同事舊朋友見面 但我是一個大懶鬼又間歇性自閉又怕約聚會 怎麼辦怎麼辦 只好多點update facebook待大家知道我還在生好了

>我唔明我唔明我唔明 直到今天仍想來想去都想不通 要是早早已知問題所在 為什麼不找方法解決 只要一問 是知道所有都會blahblahblah  我明我明我明 你知我怕麻煩怕長氣怕被人逼受軟唔受硬 所以不打擾 惰性過強被動到不得了 噢 忘記了太相似 你明我明你明我 所以不埋怨 只怨自己 喂 你知原因的嘛 (okok唔多口唔駁嘴唔賴人)

>可能我是溶不掉

>其實我真係有諗過如果嫁得成可以去麥當奴擺酒請學生飲 第日同子子孫孫講成件事都幾有型
>>但係明明決定打死都唔生喎
>>>errr, 諗下自己無聊有型一下都好 初中時都同同學幫仔女改名 無所謂啦

>偶爾思考點教大細佬做人男朋友同做個gentleman 最後諗到就係叫佢最重要要鍚家姐 因為
1/要鍚家姐 咁佢先會講比佢知點做
2/努力賺錢(養女朋友)買包比家姐食 原因呢... 就係因為家姐鍾意食麵包皮!
3/家姐好港女又有公主病 諗到點應付呢個煩人應該面對其他女仔都唔覺係難題
結論: 記得要多D錫大家姐! (唉 佢彩我都傻)

>打完打完諗起大細佬個同學仔同我講過話一D都唔覺得我似我大細佬口中的我 之後我忍唔住大笑之後答佢:「咁係因為你夠好彩唔係我細佬。」

>唔知1年後我再看呢篇entry時會有咩感受 (依家想用媽媽的term:「大小朋友」)

沒有留言:

發佈留言