2011年7月3日星期日

問問問問問

「你覺得自己有無野心」
「你無叫你大細佬睇多D書咩」
「EXACTLY! 我就係想講呢一點」
「依家好多人都係咁架啦」
「到你見多D好似好大粒D人 就會發現佢地有時都唔係個個咁叻 咁你就唔使灰心啦」
「你...errr...IQ都ok ge...」
「你知唔知我點解會知咁多呀」
「如果人地唔明你講D野 問題就多數出至你自己身上」
「我想你有critical thinking」
「你要睇下the economist 擴闊自己眼界 你比你地址我」
「你夠唔夠膽結婚」
「我想比個膽你 唔好怕」
「我雖然唔敢講我地係朋友 但係你可以當我係mentor」
「你仲有咩想同我講」
「你次次都係咁」
「你得閒黎聽我講野啦」

沒有留言:

發佈留言