2011年6月23日星期四

...

>成枱人我個脈膊最弱 -_- 好啦好啦 今日即刻約保險經紀見面 (其實唔關事 只係拖左成年都無見 有點唔好意思)

>我唔明我唔明我唔明我唔明 我明我明我明

>不要驚訝 沒有信任 這是清楚不過

>大細佬(好似)終於大個仔啦 希望佢會生生性性 最重要係好好咁愛錫大家姐 大家姐就會暗暗地鍚到你燶!!!

>時間過得快同時間過得慢的分別 兩年前同一年前的分別 一年前和一年後的分別

>成個dept dissolve 左?! 好震驚!

>都叫夠運啦 如果件事是上年發生 會完全影響計劃 而今年就係PLAN B/C

>我要計劃我計劃好耐的計劃 先後次序唔可以掉換

>好累

>仲有好飽 食多左(面包皮)啦

沒有留言:

發佈留言